رزرو هتل

رزرو هتل

رزرو هتل

رزرو هتل

عیب یابی چاپگرهای نقطه ای و قیمت طراحی

در قسمت زیر نقص هایی را که برای چاپگر قیمت طراحی بوجود می آید را بررسی قیمت چاپ می کنیم.پس از روشن شدن چاپگر،چاپگر شروع به چاپ نمی کند. در این قسمت احتمال این است که سیم برق چاپگر کار نمی کند. برای رفع مشکل،اتصالات سیم برق را بررسی می کنیم همچنین سالم بودن سیم برق را هم امتحان می کنیم.  احتمال دیگر ممکن است این است که اتصالات برق معیوب است. که در صورت بروز چنین قیمت طراحی مشکلی تمام اتصالات برق را بررسی کنید. احتمال دیگر این است که فیوز باز است.مطمئن شوید که فیوز در سر جایش قرار گرفته است. یا قیمت چاپ این که امتحان کنید که فیوز سالم است قیمت چاپ، اگر فیوز سوخته بود باید آن را عوض کنید. در قسمت چاپ، چیزی چاپ نمی شود. ممکن است که چاپگر کاغذ نداشته باشد.  قیمت طراحی برای رفع این مورد باید دوباره کاغذ را بار کرد و کلید READYرا فشار داد. یا اینکه ممکن اسن پوشش دستگاه باز باشد، که قیمت چاپ در این صورت باید پوشش را بست و دکمه Readyرا بزنیم.


چاپگر استوانه

 نمونه دیگری از چاپگرهای ضربه ای است . کاراکترها به صورت قالبهای سخت رویز سطح یک استوانه ثابت شده اند . استوانه به مانند یک نورد و در وضع افقی قرار دارد و در هر کارت ویزیت ردیف افقی از سطح استوانه 132 عدد قالب یک کاراکر نصب شده است , در یک ردیف 132 قالب A, در یک ردیف 132 قالب B, و غیره . برتری چاپگر استوانه ای بر چاپگر زنجیره ای در این است که همه  کارت ویزیت کاراکترهای یکسان از یک سطر را یکباره و با هم چاپ می کند . چنان که اگر یک سطر از متن شامل 12 عدد A باشد, همه این 12 عدد A همزمان چاپ می شوند , عوض کردن یا تغییر دادن فونتها در چاپگر استوانه ای راه جانشین کردن کارت ویزیت قالبها با استوانه جدید شدنی است .


هتل های نزدیک نمایشگاه تهران هتل استقلال

هتل بین المللی استقلال در زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع واقع در منطقه باغشهر تهران - دامنه سلسله جبال البرز - نه تنها بزرگترین هتل در زنجیره هتل استقلال هتلهای پارسیان به شمار می آید بلکه به جهات گوناگون منحصر بفردترین هتل جمهوری اسلامی ایران است. همچنین دارای  2 برج غربی و شرقی هتل که به ترتیب طی سالهای 1341 و 1351 به بهره برداری رسیده است با مجموع  552 باب اتاق و سوئیت های مجلل و مجهز هتل استقلال به تمامی امکانات رفاهی و ارتباطی، سالن های برگزاری همایش ها و اجتماعات شغلی وخانوادگی با ظرفیت های متفاوت،  رستوران های لوکس ایرانی و فرنگی دائمی و فصلی با هتل استقلال منوهای غذایی بین المللی، مراکز تجاری متنوع و امکانات ورزشی به همراه بهره مندی از نیروهای جوان و مجرب صنعت هتلداری تنها بخشی از وجه تمایز هتل پارسیان استقلال با سایر مراکز اقامتی و پذیرایی فعال در ایران است که خاطره ماندگاری را برای همه میهمانان محترم این هتل رقم می زند.


موزه فرش ایرانیان در استقلال

موزه فرش ایران که در خیابان کارگر شمالی ـ تقاطع دکتر فاطمی یا به عبارتی در ضلع شمالی پارک لاله و روبروی فروشگاه سپه خیابان فاطمی واقع شده رزرو هتل است‌ در ۱۳۵۶ افتتاح شد هدف از تشکیل این موزه را می‌توان پژوهش در. موزه فرش ایران شامل سایر محصولات رزرو هتل از قبیل گلیم هم می‌شود و طراح بنای این موزه، از عبدالعزیز هتل استقلال فرمانفرمائیان است. ساختمان موزه فرش ایران معماری شکیل و چشم‌گیری دارد هتل استقلال که آذین‌های نمای بیرونی آن شبیه به دار قالی است‌. سطح نمایشی موزه مساحتی برابر 3400 مترمربع را در بر می‌گیرد که شامل دو تالار است و برای نمایش انواع قالی‌های دست بافت و رزرو هتل گلیم مورد استفاده قرار می ‌گیرد. طبقه همکف این موزه برای هتل استقلال نمایش دائمی ۱۵۰ قطعه فرش و طبقه دوم آن برای برگزاری نمایشگاه‌های موردی و فصلی در نظر گرفته شده ‌است. مجموعه موزه فرش ایران شامل با ارزش‌ترین نمونه‌های قالی ایران از قرن نهم هجری تا دوره معاصر است و از منابع غنی تحقیقی برای پژوهشگران و هنر دوستان به شمار می آید. معمولاً حدود ۱۳۵ تخته از شاهکارهای قالی ایران‌، بافت مراکز مهم قالی‌بافی مانند کاشان‌، کرمان‌، اصفهان‌، رزرو هتل تبریز، خراسان‌، کردستان و جز آن‌ها، در تالار طبقه هم‌کف به معرض نمایش  همچنین بهترین کتاب‌ها و نشریات و تحقیقات مربوط به فرش ایران و قالی‌های مشرق زمین به طورکلی و کتاب‌هایی در زمینه مذهب‌، هنر و ادبیات ایران در کتابخانه هتل استقلال موزه موجود است‌. در کنار کتابخانه‌، کتاب فروشی موزه نیز مشغول به کار است‌. همچنین برای استفاده از بازدیدکنندگان موزه‌، فیلم‌ها و اسلایدهایی در زمینه قالی‌بافی و گلیم و هنرهای دستی ایران در سالن نمایش موزه به نمایش در می آید. همچنین هتل استقلال در این نمایشگاه تابلوفرش های نفیس تبریزی، فرش تبریز به نمایش درمی آید که نظر هر بیننده‌ای  رزرو هتل را به خود جلب می کند

موزه عکاسخانه هتل استقلال

موزه عکسخانه ایران که در میدان هفت تیر، رزرو هتل خیابان بهار شیراز، میدان بهار تهران واقع شده ‌است، بدست سازمان فرهنگی هتل استقلال و هنری شهرداری تهران و با کوشش بهمن جلالی ساخته شده ‌است و اولین موزه تخصصی کاربردی در ایران و خاورمیانه می‌باشد که برای فعالیت‌های عکسخانه در نظر گرفته شده است. این موزه در اردیبهشت ماه 1374 در فضایی با مساحت 250 مترمربع تأسیس گردید.  رزرو هتل موزه عکسخانه شهر شامل نمایشگاه شماره 1، نمایشگاه شماره 2، کتابخانه تخصصی عکاسی و لابراتوار رزرو هتل می باشد. موزه عکسخانه شهر بخشی از همایشگاه جهانی تاریخ عکاسی است و متعلق به تمام ایرانیانی است که میراث فرهنگی خود را پاس می دارند و به عکاسی و تاریخ پرسرگذشت عکاسی در ایران علاقمند هستند . این موزه با هدف گردآوری، حفاظت و نگهداری، آموزش و پژوهش هتل استقلال تخصصصی عکاسی و تاریخ عکاسی فعالیت می کند، هرچند در طبقه بندی موزه ای تخصصی بودن موزه مطرح می باشد لیکن از ابعاد تاریخی، علمی، هنری، مردم رزرو هتل شناسی، کاربردی و ارزشی قابل بررسی می باشد از آنجا که “عکسخانه” عنوانی بوده است برای عکاسی‌های قدیم، به همین دلیل نام موزه عکاسی ایران با توجه به هتل استقلال پیشینه آن “موزه عکسخانه شهر” انتخاب شده است. این موزه دائمی دارای بخش‌های مختلفی است که به اقتضای شرایط فضایی موجود برای فعالیت‌های عکسخانه در نظر گرفته رزرو هتل شده است. یکی از بخش‌های این موزه دو نمایشگاه برای نمایش آثار مختلف در زمینه عکس و فیلم می‌باشد. در نمایشگاه شماره یک دوربین‌های قطع بزرگ از هتل استقلال بدو اختراع تا سال 1900 میلادی و ابزار و ادوات مختلف عکاسی جهت ظهور و ثبوت عکس قرار دارد. این فضای نمایشگاهی محل برپایی نمایشگاه‌های موقت یا دوره‌ای موزه از جمله نمایشگاه‌های عکس از عکاسان هتل استقلال معاصر و مجموعه‌داران خصوصی و همچنین نمایش عکس‌های رزرو هتل قدیمی از آرشیو موزه می‌باشد. در نمایشگاه شماره دو دوربین‌های قطع متوسط و کوچک مربوط به سال‌های 1900 تا 1970 میلادی به نمایش گذاشته شده‌اند. علاوه بر این پروژکتورهای پخش اسلاید و چند دوربین فیلمبرداری نیز به چشم می‌خورد. همچنین یک نمونه استودیوی قدیمی نیز به زیبایی این گالری افزوده است.