رزرو هتل

رزرو هتل

رزرو هتل

رزرو هتل

چاپ کارت ویزیت و چاپ تراکت

چاپ دیجیتال چیست؟ چاپ دیجیتال چاپ کارت ویزیت یکی از روش های تبدیل چاپ تراکت تصاویر دیجیتال به محصولات چاپی است.این روش معمولا شامل چاپ حرفه ای در تیراژهای کم تعداد توسط نشر رومیزی و دیگر منابع دیجیتال است که بوسیله چاپگرهای لارج فرمت و یا چاپگرهای لیزری و جوهرافشان حرفه ای انجام می شود.چاپ دیجیتال دارای هزینه بیشتری برای چاپ هر صفحه در مقایسه با روش های سنتی مثل چاپ افست است ولی این قیمت بالاتر معمولا با صرفه جویی در هزینه های چاپ کارت ویزیت دیگری که در تهیه پلیت های چاپ انجام می شوند برای تیراژهیا کم تعداد جبران می شود.این روش امکان چاپ بلافاصله پس از تقاضا در تیراژ محدود را فراهم چاپ تراکت می آورد و امکان تغییر تصاویر و محتویات صفحه(اطلاعات متغیر) در هر برگ چاپی را در اختیار می گذارد.صرفه جویی در نیروی انسانی و توان رو به گسترش  چاپ کارت ویزیت ماشین های چاپ دیجیتال در بالا بردن کیفیت،پایین آمدن هزینه تمام شده هر برگ چاپی و بالا رفتن تیراژ به این معناست که چاپ دیجیتال در حال رسیدن به نقطه رقابت با چاپ افست و حتی پیشی گرفتن از آن است. پس به طور کلی می توان گفت که چاپ دیجیتال نوعی چاپ است که در آن بجای بهره گیری از دستگاه ها چاپ تراکت و ماشین آلات دستی و نیمه اتوماتیک افست از دستگاه ها چاپ تراکت و ماشین آلات دیجیتال و تمام اتوماتیک استفاده می شود و موجب کاهش بسیار زیاد در زمان چاپ و همچنین بالا رفتن کیفیت چاپ می شود گفتنی است که در روش چاپ دیجیتال چاپ کارت ویزیت کیفیت چاپ تراکت بدست آمده به مراتب بالاتر از چاپ افست می باشد. در حال حاضر منظور از چاپ دیجیتال در بازار چاپ،عمدتا چاپ تونری با استفاده از انواع چاپگرهای لیزری حرفه ای چاپ کارت ویزیت بر روی انواع کاغذ است.


باغ گیاه شناسی تهران

این باغ که یکی از بزرگ هتل استقلال ترین باغ های گیاه شناسی جهان محسوب می شه، آب و هوایی نیمه خشک داره و میزان بارندگی هتل اسپیناس پالاس متوسط سالیانه آن حدود ۲۴۰ میلی متر است.هدف از احداث باغ گیاه شناسی، ایجاد مجموعه ای از گیاهان بومی و غیر بومی در فضای باز یا هتل استقلال در گلخانه ها است. باغ گیاه شناسی هتل اسپیناس پالاس نقش مهمی در زمینه تحقیقات علوم گیاهی و باغبانی، آموزش عمومی و آشنا ساختن مردم با هتل اسپیناس پالاس اهمیت و تنوع گیاهان و لزوم حفاظت از آنها رو بر عهده داره. باغ هتل استقلال گیاه شناسی واقع در کرج بسیار زیبا و دیدنی در این باغ طبیعت های زیبای جهان مثل کوه هیمالیا، هتل استقلال پل چینی، دریای هتل اسپیناس پالاس خزر و ... شبیه سازی شده تا عاشقان طبیعت لذت ببرند و در فصل اردیبهشت گلاب گیری نیز دارند


کلیسای مسروپ مقدس

کلیسای مسروپ هتل مقدس  در سال ۱۹۴۱ رزرو هتل مشهد میلادی توسط ارامنه ساکن همان شهر بنا گردیده است. پلان کلیسا بازیلیک ستوندار بشکل مستطیل در جهت شرق به غرب است که محراب آن در قسمت شرقی قرار دارد. بر روی دیوارهای شمالی و جنوبی نورگیرهایی دارد و احتمالا دارای چندین ورودی بوده که در حال حاضر مسدود شده اند و تنها یک ورودی در سمت رزرو هتل مشهد غرب کلیسا باقی است. بنای کلیسا دارای زیرزمینی است با دریچه های متعدد به سمت خارج که هتل به منظور جلوگیری از نفوذ هتل رطوبت به داخل ساختمان بنا شده است و به همین علت نیز کف کلیسا از سطح محوطه اطراف آن مرتفع تر میباشد وجهت ورود به داخل کلیسا پلکانهایی در جلوی ورودی غربی تعبیه شده است.  رزرو هتل مشهد برج ناقوسخانه بالای این پله ها قرار دارد. سقف کلیسا به جزدر قسمت محراب که بالای آن گنبد با نورگیرهای متعددی تعبیه شده هتل است با شیروانی پوشانده شده است. در اطراف کلیسا ساختمان های اداری رزرو هتل مشهد و مدرسه ارامنه مشهد قرار دارد. بعلت کاهش تعداد ارامنه ساکن این شهر این کلیسا فقط در هتل ایام اعید مذهبی ارامنه فعال میباشد.


اقلیم و جغرافی گیاهی

کیش همانند دیگر جزایر خلیج فارس – به ویژه جزایر هتل های کیش تنگه هرمز – در نوار باریکی از سرزمین رویش های خاص رزرو هتل گرمسیری نیمکره شمالی، با عرض کم جغرافیائی، بین فلات ایران (در شمال) و صحرای عربستان سعودی (در جنوب) واقع است. به جز ویژگی های خاص جغرافیائی و اقلیمی محلی، این جزیره نیر همانند دیگر جزایر نزدیک خود نظیر فارور، هندورابی، شتوار، لاوان و حتی قشم رزرو هتل در سلطه شرایط حاکم اقلیم نیمه استوائی این نوار رویشی قرار دارد. براساس تقسیم بندی اقلیم های حیاتی که در آن اقلیم حسب تأثیر عواملی توأم هتل های کیش از بارش و دما، یعنی نسبت میزان بارندگی به میلی متر به درجه رزرو هتل حرارت در طول سال معین می شود و اگر میزان بارش از دو برابر درجه ی حرارت کم تر باشد آن اقلیم خشک رزرو هتل به حساب می آید، کیش در منطقه ای بسیار  هتل های کیش خشک قرار دارد و شرایط اقلیمی رزرو هتل آن در کل خشک و نیمه استوائی است. میانگین بارندگی بیست ساله کیش طبق آمار 190 میلی متر ( 65% در زمستان، 28% پاییز، 14% در تابستان)- نشریه دیروز و امروز کیش- و میانگین دمای سالیانه آن 6/26 درجه ی هتل های کیش سانتی گراد ذکر شده است.


موقعیت جغرافیایی و توپوگرافی

جزیره کیش با مساحت 91کیلومتر  هتل های کیش مربع رزرو هتل ، پیرامون ساحلی 43کیلومتر و شکل کلی تقریباً بیضی، در فاصله 18 کیلومتری بندر گرزه(بندر آفتاب ) سرزمین پیوسته ایران  هتل های کیش در خلیج فارس قراردارد. کیش در ربع اول راستای سواحل 1359کیلومتری جنوب ایران در دهانه ی خلیج فارس و تقریباً در نزدیک بخش پایانی این آبراه در محدوده تنگه هرمز واقع است. عرض شمال آن 32  26 درجه و طول شرقی آن 58  53 است و در جهت هتل های کیش ساحل غربی – به ساحل شرقی (فاصله ی مجتمع مرجان – میدان هور ) ، 45/15 کیلومتر رزرو هتل طول دارد. بیشترین رزرو هتل عرض جزیره در راستای ساحل جنوبی به ساحل شمالی (فاصله ی بندرگاه هتل های کیش گمرک– فانوس دریائی) 5/7 کیلومتر است. سطح جزیره فاقد توپوگرافی ویژه مانند پدیده کوه رزرو هتل و حتی تپه مرتفع است. فرودگاه بین المللی کیش در مرکز و در بخش رزرو هتل مرتفع آن که حدود 40 – 35 متر ارتفاع دارد احداث شده است. بیشترین شیب جزیره از شمال فرودگاه به طرف ساحل (هتل شایان) است.